A Kreatív magazin, amely a kommunikációs szakma legfontosabb szaklapja, márciusi számának mellékletében húsz olyan márkát gyűjtött össze és mutatott be, amelyeket 2009-ben sikeresnek minősít . Külön hangsúlyozzák, hogy nem feltétlenül a kedvencek kerültek felsorolásra, hanem azok, akik a gazdasági válság ellenére is fejlődni tudtak.
A húsz felsorolt márka között szerepel a Chil&Vanília is, többek között olyan illusztris társaságban, mint a Wamp, az iPhone, St. Andrea, Time Out, Lipóti Pékség, vagy a Rézangyal.
Azt hiszem, már önmagában az is nagyon érdekes, hogy egy ilyen összeállításban szerepel egy személyes gasztroblog. A magazin az olvasók segítségével választja ki, hogy a húszból melyik az a tíz, amelyre a legtöbben kíváncsiak, és amely a Nagy Kreatív Napon, április 29-én pár percben beszél majd a márkáról és stratégiájáról. Péntekig lehet szavazni, szerintem klassz lenne, ha megjelenne ott egy gasztroblog. Ha egyetértetek/egyetértenek, itt lehet szavazni.
Hajrá lányok (C&V és VAMP), szavaztam! 🙂
Gratulálok! Szavaztam, remélem, ott leszel a 10-ben!
Meglesz! 🙂
Én is szavaztam! Gratulálok!!!
Azért ez nem semmi 🙂 Szavaztam!
gratulálok, ez fantasztikus!
Wow! Nagyon jó! Szavaztam
LepkePillangó
Gratulálok! Mindenképpen szavazok rád, mert a gasztroblogod, és az egész tevékenységed úttörő volt/most is az.
Zsófi!
Természetesen én is szavaztam, szurkolok!!!
Zsófi, szavaztam, szurkolok!
Köszönöm szépen mindenkinek!!
Olvastam korábban és annyira örültem neki, hogy ott vagy!!!!megyek is szavazni!
Gratulálok! Szavaztam.
üdv:MKati
És benne vagy! 😀
Haho, szavaznék, de úg ylátom csak előfizetéssel enged szavazni. ?