A Kreatív 20 sikeres márkája között

Engedjetek/engedjenek meg egy kis szégyentelen önreklámot – a jó hírt azért vagyok bátor itt is megosztani, mert ezt is –mint annyi minden mást – nagyrészt Nektek/Önöknek köszönhetem.

A Kreatív magazin, amely a kommunikációs szakma legfontosabb szaklapja, márciusi számának mellékletében húsz olyan márkát gyűjtött össze és mutatott be, amelyeket 2009-ben sikeresnek minősít . Külön hangsúlyozzák, hogy nem feltétlenül a kedvencek kerültek felsorolásra, hanem azok, akik a gazdasági válság ellenére is fejlődni tudtak.

A húsz felsorolt márka között szerepel a Chil&Vanília is, többek között olyan illusztris társaságban, mint a Wamp, az iPhone, St. Andrea, Time Out, Lipóti Pékség, vagy a Rézangyal.

Azt hiszem, már önmagában az is nagyon érdekes, hogy egy ilyen összeállításban szerepel egy személyes gasztroblog. A magazin az olvasók segítségével választja ki, hogy a húszból melyik az a tíz, amelyre a legtöbben kíváncsiak, és amely a Nagy Kreatív Napon, április 29-én pár percben beszél majd a márkáról és stratégiájáról. Péntekig lehet szavazni, szerintem klassz lenne, ha megjelenne ott egy gasztroblog. Ha egyetértetek/egyetértenek, itt lehet szavazni.

(Visited 64 times, 1 visits today)
Print Friendly, PDF & Email

15 hozzászólás

Hozzászólás a(z) Á la carte bejegyzéshez Kilépés a válaszból

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük